Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.

Mannen Premium T-shirt

Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.
Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.
Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.
Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.
Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.

Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.

Mannen Premium T-shirt

26,99 €
Incl. btw (EU), excl. bezorgkosten
Valt normaal uit

 Mannen Premium T-shirt op voorraad. We bedrukken het product voor je na de bestelling.

Levering: 10/05/2024 - 14/05/2024 (Standaard)
Klassiek model T-shirt voor mannen. 100% katoen. Merk: Spreadshirt

17 producten met dit design

Meer producten

Productdetails

De Spreadshirt collectie heeft voor de best mogelijke drukresultaten alleen absolute kwaliteitsproducten. Het buitengewoon groot aantal maten garandeert een perfecte pasvorm voor iedereen. Daarnaast biedt het Premium T-shirt oneindig vele combinatiemogelijkheden.
  • Onze aanbeveling! Top kwaliteit en uitstekende drukresultaten in alle druktechnieken
  • Gelijke kleuren in alle mannen-, vrouwen- en kindermaten
  • Fair en duurzaam geproduceerd
  • Stofdichtheid: 150 g/m²
  • Materiaal: 100% katoen (houtskool: 50% katoen, 50% polyester; heather blauw: 50% katoen, 50% polyester; grijs gemêleerd: 85% katoen, 15% viscose; bordeaux gemêleerd: 65% katoen, 35% polyester)

De volgende afmetingen zijn gemeten op een plat liggend product.

Maat
A (cm)
B (cm)
C (cm)

Tip: vergelijk lengte en breedte met een beschikbaar kledingstuk.

Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.

Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering.

Intelligentie is het vermogen om zich aan te passen aan verandering. Het maakt niet uit of student, leraar, vader of moeder, dit ontwerp past en verbaast overal. Het beste cadeau voor Vaderdag, Moederdag of verjaardag.